POLITICA DE RETUR
Produsele comandate şi livrate nu pot fi returnate, conform prevederilor articolului 16 din OUG 34/2014, după cum urmează:
- furnizarea de produse sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care profesionistul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
- furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
- furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator.
Excepţii:
- produsele au fost livrate desigilate;
- produsele livrate sunt altele decât cele comandate.
In aceste caziri, produsele pot fi returnate, in termen de 14 zile de la data livrarii acestora. Astfel, conform OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui produs expiră în termen de 14 zile de la:
- ziua în care cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului produs – în cazul în care cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat;
- ziua în care cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului produs – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi.
In cazul în care clientul/cumpărătorul solicită retragerea din contract în cadrul termenului legal de retragere din contract, iar comanda este achitată, vânzătorul are obligaţia să restituie banii în termen de maxim 14 zile, de la data informării acestuia de către client/cumpărător că doreşte retragerea din contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
– pentru Comenzile achitate cu card online ->prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
– pentru Comenzile achitate prin transfer bancar ->prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
– pentru Comenzile achitate cu ramburs -> prin restituire in contul comunicat de catre Client/Cumparator
Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Produselor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Produsele (se va lua data cea mai recenta).
In cazul in care un Produs comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Produsului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.
Toate aceste clauze si conditii sunt prevazute in:
– Ordonanta nr.130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta.
– Lege nr.51 din 21/01/2003 pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr.130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta.