Controlul greutatii prin consumul regulat de migdale

   In studiile efectuate de-a lungul timpului, s-a demonstrat faptul ca persoanele care au facut o obsinuinta din consumul de migdale au o greutate corporala mai sanatoasa. Plus de asta, rata de obozitate este considerabil mai redusa decat in cazul celor care nu consuma niciun fel de nuci, ele fiind recunoscute ca o sursa bogata de energie pentru organism.

   Controlul greutatii sau pierderea in greutate pot fi destul de dificile in cazul in care sunteti o persoana care nu a mai facut astfel de demersuri pana acum. Desi este vehiculata ideea conform careia un stil de viata sanatos aduce foarte multe beneficii o data cu trecerea timpului, nu toate persoanele tin cont de anumite aspecte esentiale. Ceea ce mancam ne defineste sanatatea organismului si greutatea corporala.

   Pentru un corp armonios este necesar sa faceti cateva eforturi sau sa acordati o mai mare atentie aliementelor pe care le consumati, dupa caz. Organismul are nevoie sa isi ia zilnic aportul de vitamine, fibre si minerale, iar acest lucru are loc in special in cadrul procesului de digestie. Cu cat ii oferim mai multe alimente sanatoase, cu atat el va reactiona mai bine o data cu trecerea timpului.
Unul dintre avantajele migdalelor este gustul. Foarte placut, acesta nu ar trebui sa reprezinte un impediment in consum. Astfel, ele se fac rapid preferate de cei care au in vedere controlul greutatii sau un stil de viata cat se poate de sanatos.

   Migdalele pot fi gasite in doua variante: dulci sau amare. Migdalele dulci sunt un ingredient preferat in bucataria internationala, fiind o componenta importanta a garniturilor pentru diverse specialitati culinare si un ingredient pentru multe deserturi. Atat migdalele dulci cat si cele amare pot fi consumate drept gustari. Cele din urma au o intrebuintare aparte, respectiv lichiorul amaretto pentru ca ii ofera bauturii gustul amarui.

   Consumul de migdale si alte nuci sau seminte este recomandat pentru toate persoanele, cu exceptia celor alergice. Nu sunt alimente care sa fie consumate exclusiv in cadrul unei diete, ci sunt potrivite pentru oricine doreste sa adopte un stil de viata cat mai sanatos.

 

Avantajele consumului regulat de migdale


   Pe langa gustul placut, migdalele prezinta o serie de beneficii pentru organism prin proprietatile nutritionale pe care le au. Astfel, sa includeti o portie de migdale in alimentatia zilnica poate fi o decizie foarte buna de care te vei bucura pe viitor.

Iata 5 avantaje ale migdalelor:

   1.     Sanatatea inimii. Migdalele contin antioxidanti naturali si grasimi monosaturate care, conform studiilor realizate de cerecetatori in domeniu, protejeaza inima. De asemenea, prin consumul regulat se reduce si riscul de a va confrunta cu anumite afectiuni cardiovasculare sau blocaje ale vaselor de sange principale.
 
   2.     Protejeaza pielea si intareste sistemul osos. Prin concentratia bogata de vitamina E, migdalele precum si celelalte nuci, contribuie semnificativ la imbunatatirea calitatii pielii. Pentru oase, migdalele vin cu un aport considerabil de calciu. De asemenea, in componenta migdalelor se regasesc si valori mari de fibre si proteine. Este suficient un sfert de cana pentru ca organismul sa primeasca 7,62 grame de proteina.
 
   3.     Sanatatea sistemului digestiv. Datorita modului nepotrivit in care oamenii se alimenteaza, putini dintre acestia ating nivelul optim de 50 de grame de fibre in fiecare zi. Fibrele sunt aparatorii tractului digestiv, iar pentru o digestie corecta avem nevoie de o cantitate considerabila in corp. O portie de migdale acopera aproximativ 14% din doza zilnica recomandata de fibre, astfel ca, alaturi de alte alimente, puteti atinge cu usurinta 100% din necesar.
 
   4.     Sursa bogata de energie. Migdalele, la fel ca suratele lor din categoria nucilor, sunt o sursa consistenta de energie. Vitaminele B1, B2 si B6 pe care migdalele le au in compozitie, au rolul de a obtine energia din corbohidrati si transmiterea impusurilor catre sistemul nervos.
 
   5.     Senzatia de satietate. Consumul migdalelor drept gustare intre mese ne taie din senzatia de pofta de dulce. De asemenea, asigura pe o perioada destul de lunga de timp senzatia de satietate, astfel ca nu va veti simti tentat sa luati foarte multe gustari intre mesele principale ale zilei.
 

Moduri de consum pentru o portie de migdale


   Placerile si gusturile nu se discuta. Daca unii oameni prefera fructele proaspete, nu inseamna ca este ceva gresit cu cei carora le plac fructele uscate. Chiar daca exista o masa mai mare de oameni apartenenti ai primei categorii, nu reprezinta un indice al normalitatii, defavorizandu-i pe ceilalti.

   Fiecare persoana alege cum doreste sa consume alimentele si, mai mult decat atat, ceea ce doreste sa consume. Medicii specialisti si nutritionistii pot face doar recomandari. Alegerile raman intotdeauna la fiecare persoana in parte.

   De regula, oamenii aleg sa consume migdale ca si gustare intre mese. De asemenea, sunt foarte potrivite ca si alimente cu care sa fie serviti musafiri, alaturi de alune sau caju. Extrem de placute la gust, ele sunt o modalitate de intampinare potrivita daca urmeaza sa aveti rolul de gazda.

   O alta varianta a migdalelor cu care se delecteaza oamenii, in special la micul dejun este crema tartinabila de migdale. Alaturi de un ceai sau o cafea calda, crema intinsa pe paine este o reala placere. De asemenea, ea poate fi o varianta foarte buna pentru deserturile preparate acasa. Indiferent daca doriti sa pregatiti ceva in cuptor sau in tigaie, crema tartinabila este o reala delicatesa.
 

Migdalele reduc considerabil riscul de infarct


   Aproape fiecare aliment pe care il gasim pe piata, are in spate studii de cercetare elaborate si numeroase. Oamenii de stiinta doresc sa afle in ce masura noile produse aparute ne fac rau si in ce masura fructele si legumele ne ajuta organismul.

   Un studiu demarat de cercetatori americani asupra consumului de migdale a relevat faptul ca un consum regulat, de cel putin cinci ori pe saptamana, poate reduce si cu 50% riscul de infarct. Pentru a sustine aceasta afirmatie, cercetatorii au adus in atentia publicului continutul ridicat de potasiu, grasimi monosaturate si magneziu pe care le putem gasi in migdale. In plus, migdalele tin sub control nivelul colesterolului „rau” din organism si ajuta la prevenirea diabetului zaharat.



 
close

Comparare

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

close

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!